sobota, 29 marca 2014

Prolog

 Nazywam się Jade, jestem jednym z dwóch Awatarów. Drugim jest mój brat.
Niall... mój brat, został porwany. Nie widziałam go przez prawie 100 lat. Demony - Jesy, Perrie i Leigh-Anne go porwały. Nawet nie wiem czy jest jeszcze przy życiu. Czasami zastanawiam czy on na prawdę istniał. Czy sobie tego nie wymyśliłam. Czy mój umysł nie robi sobie ze mnie jakiś żartów. Na szczęście jest wtedy przy mnie Louis, mój przyjaciel, a kiedyś też Nialla. Tylko ja, on i kilkoro osób wie o jego istnieniu. Nie chcemy aby wyszło zamieszanie dlatego musimy to wszystko trzymać w tajemnicy.
Demony nie chcą nam nic powiedzieć. Uciekają gdy przechodzimy do tej sprawy. Przez moją nieuwagę zawsze udaje im się uciec. Czekam wtedy, aż wreszcie mi odpowiedzą. Mój mózg wymyśla różne historie, które kończą się szczęśliwie lub źle. One wtedy mają czas na ucieczkę. Tak bardzo chciała bym się zamienić z moim młodszym bratem. On był by tu, a ja tam - u demonów.

Aż trudno uwierzyć, że to wszystko zaczęło się tylko od głupiej kłótni.....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz